Maline pomoć u lečenju raka

Plodovi jagodičastog voća, posebno malina sorte „vilamet“ i „miker“ koje se sve više gaje u Srbiji, imaju značajno citostatičko dejstvo, pokazala su istraživanja sedmoro naučnika iz Instituta za onkologiju i radiologiju Instituta za medicinska istraživanja biljaka u Beogradu i čačanskog Instituta za voćarstvo.Sastojci jagodičastog voća kao što su antocijanini i polifenoli, od kojih se posebno ukazuje na elaginsku kiselinu, pokazali su se u epruveti, ali i u živoj ćeliji, kao veoma blagotvorni u zaštiti ćelija od oštećenja, starenja i raznih oblika kanceroznih oboljenja, navedeno je u naučnom radu srpskih istraživača koji je nedavno objavljen u britanskom časopisu „Hemija hrane“ čiji je izdavač Univerzitet u Ridingu.

www.blic.co.yu

Written by info on February 15th, 2007 with no comments.
Read more news on Ekonomija i Finansije and Nauka i Buducnost and Verovali Ili Ne and To Se Ceni.

Related articles

No comments

There are still no comments on this news.

Leave your comment...

If you want to leave your comment on this news, simply fill out the next form:




You can use these XHTML tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong> .

Relacije prema svetskom imeniku: